Krisekommunikation
 

Krisekommunikation

Det er altid bedre at forebygge end at prøve at helbrede. Og ifølge et gammelt kinesisk ordsprog er det også bedre at bygge vindmøller end læhegn, når de barske vinde blæser. Taler vi om de større eller mindre kriser, som langt de fleste virksomheder før eller siden uvilkårligt vil havne i, kan det derfor også betale sig at investere tid på at forberede sig bedst muligt. For tager man ikke en spirende krise seriøst, vil det ofte koste dyrt på image-kontoen eller ende med kundeflugt, der hurtigt vil give røde tal på bundlinjen.
Helt undgå kriser kan man næppe. Men griber du dit forarbejde seriøst an, kan du bedre sove roligt om natten. Med et grundigt kendskab til dine stakeholdere og deres gøren og laden - samt et gennemtænkt kriseberedskab, der står klar til at handle både før, under og efter - kan du måske ligefrem komme styrket ud af krisen.

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...