Public Relations > Lead agency
14. marts 2012

Vi satte strøm til relationerne

Vi er vendt hjem fra CeBIT-messen i Hannover med fornyet indsigt og inspiration. Og ikke mindst en række spændende relationer, vi skal følge op på...
29. februar 2012

PR i Italien for Targus

I oktober 2011 fornyede Targus for sjette gang aftalen om PR i Danmark, Sverige, Norge, Holland og Belgien med endnu et år. Og fra 1. marts omfatter aftalen som noget helt nyt også Italien...
13. juli 2011

Godt fra start med ny PR-strategi

Tre måneder, tre pressemeddelelser og mere end 30 presseklip. Relateds samarbejde med den Dominikanske Republik er kommet godt fra start, og den nye PR-strategi har allerede vist sit værd. ...
6. april 2011

Caribisk fest til Medieministeriet

Den Dominikanske Republik bliver det næste farverige indslag i Relateds portefølje, når vi fra april 2011 bliver ansvarlige for deres PR-arbejde i de nordiske lande. ...
22. marts 2011

PR på norsk, svensk og finsk for Visiolink

Related ruller sig nu ud på norsk, svensk og finsk som lead agency for Visiolink, der udvider forretningen mod nord....
14. marts 2011

Related skriver ny kontrakt med Mobotix

Related fortsætter for 4. år i træk som lead agency for Mobotix i Norden og Baltikum. ...
11. november 2010

Mere end 1.200 omtaler på fire år

Den amerikanske virksomhed Targus har været kunde i Related siden efteråret 2006, og samarbejdet er netop blevet forlænget med endnu et år....
 

Public Relations

Public Relations handler i bred forstand om virksomhedens relationer til sin omverden og til sine stakeholdere. Om at udvikle langvarige og stærke relationer til sine nuværende og kommende kunder gennem en målrettet indsats.
Det kan være PR-events ved produktlanceringer, presseture og studierejser eller værdifulde speaking opportunities på messer eller ved relevante arrangementer.

I en mere snæver optik handler PR i høj grad også om relationerne til medierne og om at vide, hvem på redaktionerne, der skriver om netop din virksomheds område. Positiv omtale i aviser, magasiner og fagblade – samt i tv, radio og på nettet - er med til at legitimere din virksomhed. Samtidig er det troværdig omtale, fordi afsenderen ikke er dig selv.

I nogle tilfælde kommer omtalen af sig selv – men med den rette indsats kan du selv være med til at styre den og få mest muligt ud af de spaltemillimeter, journalisterne tildeler din virksomhed.  Der er mange veje og måder at håndtere processen på - det afhænger alt sammen af din situation og din virksomhed.

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...