Kommunikationsrådgivning > CSR-strategi
 

Kommunikationsrådgivning

Det kan ofte være fristende blot at gå i gang med det samme, når man har et spændende budskab, der skal ud. Men det kan være farligt at lade sig rive med. For kommunikation skal som bekendt hvile på det rigtige fundament og have både retning og mål for at virke efter hensigten. Derfor er det afgørende at have en overordnet strategi for kommunikationsindsatsen på plads først. En strategi, som understøtter virksomhedens forretningsstrategi og sikrer konsistens og sammenhæng i kommunikationen.

En god strategi kræver indsigt i din forretning og dit marked. I Medieministeriet starter vi derfor altid strategiarbejdet med et indsigtsmøde eller en egentlig strategi-workshop, hvor vi i fællesskab får drøftet situationen og ressourcerne samt jeres forventninger og mål for kommunikationsindsatsen.

 
 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...