In- og outsourcing > Insourcing af kommunikationsressource
 

In- og outsourcing

Rigtigt mange virksomheder kan med fordel koncentrere sig om deres kerneforretning – og outsource resten. Det kan man gøre på rigtigt mange måder.
Du kan fx få en kommunikationskonsulent ud én dag om ugen - eller i en periode, hvor det brænder på – til at varetage tekstproduktion og pressehåndtering. Du kan få en konsulent til at styre dine marketing-aktiviteter. Eller du kan hyre en projektleder ind for at styre et vigtigt projekt sikkert i mål.

Men outsourcing kan også være sparring og opkvalificering af dine medarbejdere, som via rådgivning og arbejdsdage hos os kan få sparring på deres opgaver og samtidig få indblik i, hvad der rører sig i kommunikationsverdenen.

Og har du brug for ét bureau til at styre og koordinere din kommunikation eller presseindsats i flere forskellige lande, kan løsningen være at hyre et lead agency, som står for det hele. Så har du kun én kontaktperson og slipper for al koordinering.

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...