22. november 2008
Related til workshop-konference om digitale medier
Den 19. november 2008 blev der afholdt ”Digital markedsføring”-konference i Nupark i Holstebro, og Related sendte tre repræsentanter af sted til en spændende dag med workshops om alt fra mobil markering til visuel storytelling

Konferencen ”Digital markedsføring” blev afholdt for første gang i 2007, og interessen og den efterfølgende positive feedback betød, at IT Forum igen i år valgte at holde en workshop-konference om udviklingen i den digitale markedsføring.

- På konferencen kunne vi vælge mellem i alt 15 forskellige workshops, og vi valgte at sprede os ud over så bredt et udvalg som muligt, så vi kunne få mest mulig viden med hjem på kontoret, fortæller Trine Abild, der er kommunikationskonsulent i Related.

Konferencen bød blandt andet på ny viden omkring, hvordan man kan bruge de digitale medier mest effektivt, og om de reelt er udbyttet værd. Man kunne også vælge at gå til mere konkrete workshops om fx søgemaskineoptimering eller viral og mobil markedsføring.

- Vi havde en rigtig interessant dag. Jeg fik masser af viden om de nyeste kommunikationsformer med hjem, og samtidig fik jeg snakket med flere interessante mennesker inden for branchen, som kunne give perspektiv til de emner, jeg lige havde hørt om til foredragene, fortæller Karin Toftegaard Matthiesen, kommunikationskonsulent i Related.

Slides, video og podcasts fra det spændende arrangement er tilgængelige på IT Forums hjemmeside, og vi vil anbefale alle, der ønsker en bredere indsigt i digital markedsføring at tage et kig på udvalget af foredrag via links herunder:

PowerPoint-præsentationer fra foredrag og workshops
Videoer fra foredrag og workshops
Podcasts fra workshops: Mobil markedsføring og virale kampagner

 

Digital kommunikation

Findes du ikke på nettet, findes du slet ikke. Internettet har revolutioneret vores måde at kommunikere på, og er du ikke til stede her, kan det være overordentligt svært at få din målgruppe i tale.
Derfor er spørgsmålet ikke længere, om man skal have et corporate website, men hvordan det skal se ud og fungere, og hvordan man udnytter det aktivt til at optimere sin forretning.

Men digital kommunikation er meget mere end websites. Der er et hav af digitale muligheder for at optimere din kommunikation og markedsføring. Kontaktprisen er desuden lav, og mulighederne for at tracke trafik og adfærd på de digitale platforme er super gode. Det åbner op for, at du løbende kan optimere og tilpasse din kommunikation baseret på, hvad der rent faktisk virker.

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...