Media Relations > Q&A
15. februar 2011

Fra strategi til landevej

Med den overordnede strategi og alle koncepter på plads er vi nu gået i gang med de praktiske kommunikationstiltag i forbindelse med implementeringen af nye trafikplan i Region Syddanmark. ...
5. september 2010

Forandringskommunikation skaber tryghed

I forbindelse med et opkøb af virksomheden RM Group ønskede AH Industries, der er Danmarks førende leverandør af metalkomponenter til vindmølleindustrien, rådgivning om kommunikationsbehovene ved en situation som denne. Det førte til et tæt samarbejde med Related og Aakjærs....
 

Q&A

En Q&A er en god måde at informere – og formidle kompleks information – på, fordi den tager udgangspunkt i brugeren og hans eller hendes behov og spørgsmål. En Q&A har klare og lettilgængelige overskrifter og kan derfor være et godt opslagsværk. Brugervenligheden er i top, og kommunikationen er klar.

Evnen til at skabe overblik gør desuden Q&A’en særligt velegnet til komplekse emner eller komplicerede produkter, hvor brugeren hurtigt skal kunne finde information.

En Q&A egner sig eksempelvis rigtig godt i krisesituationer, hvor der er behov for at svare på spørgsmål – både pressens og kundernes. En Q&A er også god på hjemmesidens presserum, hvor journalisterne søger svar om din virksomhed.

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...