Representation > Analyse og måling
23. marts 2015

Travel Image 2015 er på gaden og rater 101 destinationer verden over

Travel Image 2015 er på gaden, og de nordiske turister har i år stemt Spanien ind på en førsteplads. Dermed kravler den sydeuropæiske destination syv trin op fra en ottendeplads i sidste års analyse. På anden- og tredjepladsen finder vi henholdsvis USA og Skotland, mens London er de nordiske turisters favoritdestination, når det kommer til storbyferier.
...
29. september 2014

Ny destinationsrapport om Grækenland fremlagt i Athen

Hvem vil rejse til Grækenland? Det ville den græske turistbranche gerne vide. Derfor blev Related, repræsenteret ved partner og adm. direktør Henrik Koch, inviteret til Athen for at fremlægge en nylig udarbejdet destinationsrapport. Den kortlægger de nordiske turisters rejseadfærd, som det solbeskinnede, middelhavsland kan drage nytte af...
28. august 2014

Danmark er den mest eftertragtede feriedestination for singler og ældre par

Den lille havfrue fremfor Eiffeltårnet. I sommerhus ved Vesterhavet fremfor badeferie ved Middelhavet. Vi ved ikke, om det netop er de attraktioner, som tiltrækker de nordiske singler og de ældre par, men adspurgt, hvilke lande de gerne vil besøge, kommer Danmark ind på en førsteplads foran populære feriemål som Frankrig og Grækenland...
27. maj 2014

Nu er Travel Behaviour & Destination Images 2014 på gaden

Den hidtil mest omfattende undersøgelse af de nordiske turisters rejsevaner er endelig kommet retur fra trykkeriet. Travel Behaviour & Destination Images 2014 kortlægger på 188 sider de nordiske turisters præferencer, rejsevaner og -adfærd. Læs fx om, hvornår turisterne over 50 rejser mest, og om hvor mange danskere der foretrækker all inclusive.
...
1. maj 2014

Ny omfattende rapport om det nordiske outbound travel market

I forbindelse med den omfattende dataindsamling til vores image-analyse Travel Image 2014, som udkommer i dag, har vi samtidig gennemført en omfattende undersøgelse af de nordiske turisters rejsevaner, budgetter, foretrukne destinationer (lande og byer) samt adfærd og præferencer ift. booking og informationssøgning.
...
1. maj 2014

Related udgiver omfattende nordisk imageanalyse af 89 destinationer

Engelsktalende destinationer med bjergtagende og rå natur hitter hos de nordiske turister. Det afsløres i den hidtil mest omfattende Nordiske imageanalyse af 89 destinationer....
22. april 2014

Opstart af nyt samarbejde med Grækenland

Efter den succesfulde opstart på samarbejdet med Grækenland i forbindelse med feriemessen Ferie for Alle, fortsætter Related med den nordiske favoritdestination på kundelisten. Fremover skal Related varetage flere opgaver for Grækenland, heriblandt analyser og målinger af det nordiske marked.
...
 

Analyse og måling

Analyse og måling er det grundlag, som en PR-strategi bør basere sig på og vurderes ud fra. Analyse, målinger og research er nødvendigt for at tilrettelægge den rigtige PR-plan. Og det er nødvendigt for efterfølgende at kunne vurdere effekten af samme PR-plan.

Analyser kan ikke kun bruges til at vurdere, om PR-planen eller kommunikationen kan betale sig. En måling kan også bruges til at præcisere din kommunikation og derved gøre den mere effektfuld næste gang. Analyser og målinger giver dig svaret på, hvor du skal sætte ind, og hvor du får mest effekt for pengene.

 

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...