Traditional Media
8. marts 2016

Related assisterer norsk TV2-filmhold

De seneste uger har Related på vegne af VisitBritain assisteret et filmhold fra norsk TV2, der i øjeblikket rejser rundt i Storbritannien og filmer ikke mindre end 20 små film. Filmene bliver sendt på norsk TV2 i forbindelse med denne sæsons Premier League-kampe...
10. januar 2012

Lokalt PR-setup skal øge fokus på optikernes faglighed

Optikerkæden OptikTeam består af 145 butikker fordelt over hele landet. Fælles for butikkerne er fokus på faglighed og høj kvalitet. For at øge butikkernes synlighed lokalt har OptikTeam i samarbejde med Related udarbejdet et lokalt PR-koncept, hvor butikkerne hver især udsender månedlige pressemeddelelser. De skal ikke reklamere for produkter, men derimod give svar på nogle af de spørgsmål, som optikerne oftest oplever...
4. januar 2012

Lokal PR-indsats skal forebygge rygtedannelse

Related har i samarbejde med Sydtrafik afviklet en lokal og regional PR-indsats, der skal informere om planlagte ændringer i busdriften, inden rygtemøllen kommer i gang...
24. november 2011

PR blæser til kamp mod det store printermonopol

Related har hjulpet den danske producent af genanvendte printerpatroner, MM Print Supplies, med at komme til orde i mediedebatten om de store printerproducenters pebrede blækpatroner...
23. november 2011

Pressekoordination for SE og Next Step City

Related stod for mediekontakten, da SE præsenterede det store erhvervsprojekt Next Step City. Historien blev bl.a. dækket af Børsen og en række energimedier...
30. september 2011

Hvordan får vi turismen på dagsordenen?

Hvordan får turismen, som er verdens 4. største erhverv, en mediedækning, der svarer til dens størrelse? Det spørgsmål blev diskuteret af journalister fra CNN, Time Magazine og The Guardian på FN’s første internationale konference om turisme og medier, der netop er blevet afholdt i Kroatien...
21. juni 2011

Videopressemeddelelser - det nye sort?

Det er nyt. Det er levende. Og det er meget effektivt. Sig goddag til en anderledes form for PR; videopressemeddelelsen....
 

Traditional Media

Redaktionel omtale er med til at legitimere dine budskaber. Det har en troværdighed, som ligger langt over, hvad man kan købe sig til, og det er derfor super effektivt, når du vil have omverdenen til at fatte sympati for dine budskaber. Men fordi du ikke kan kontrollere medierne, kræver det indsigt i deres måde at arbejde på og viden om, hvordan budskaberne skal formidles for at slippe igennem journalisternes nåleøje.

  • Nyhedsmedier
  • Livsstilsmedier
  • Fagmedier
 
 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...