Corporate Media
26. september 2013

Jeg er så glad for min cykel - og for visuel PR

Related har hjulpet VisitVejle med præsentationsfilmen ”Get wheeling in Vejle”, der skal fremme cykelturismen i området. Vi var med hele vejen fra konceptudvikling til optagelse og redigering af filmen...
1. juli 2013

Nyt brand skal trække krydstogtskibe til Fredericia

Related har gennemført et brandingprojekt for ADP med det formål at tiltrække flere krydstogtgæster til Fredericia, og det første skib er nu på vej....
26. juni 2013

Ny ansøgningsfrist - ny kampagne

I foråret stod Related bag en større landsdækkende kampagne for landets læreruddannelser. De kommende studerende skulle gøres opmærksom på de nye, skærpede adgangskrav til uddannelsen, som betød, at mange skulle søge allerede 15. marts. Ansøgningsfristen blev dog efterfølgende forlænget, og det betød en ekstra kampagne med fokus på den nye dato....
8. marts 2013

Related laver oplysningskampagne for læreruddannelserne

Related har i februar og marts hjulpet de 17 læreruddannelser i Danmark med en større kampagne rettet mod nye studerende. Kampagnen indeholder bl.a. pressearbejde, viral film, kampagnesite, annoncering og sociale medier....
7. juni 2012

Nyt website er klar til at brande Ry

For et par dage siden gik Rys spritnye website i luften. Ry.dk, der er et samarbejde mellem Midtjyllands Avis og forskellige foreninger og virksomheder i byen, har til formål at promovere Rys smukke natur og stærke sammenhold for borgere, turister og erhverv...
27. januar 2012

Nyt website skal brande Ry og Himmelbjerget

Related er udpeget til at levere et nyt, spændende website for byen Ry. Sitet, som skal lanceres omkring den første juni, henvender sig til borgere, turister, tilflyttere og erhverv og skal promovere alle Rys herligheder...
23. januar 2012

Søgemaskineoptimering skal trække turister til Skanderborg

Related har på det seneste hjulpet VisitSkanderborg med at optimere deres to websites til Google...
 

Corporate Media

Dine egne medier er afgørende for omverdenens opfattelse af dig og dit brand. De er som oftest dine primære kanaler til dine tætteste relationer. Derfor er det afgørende, at du formår at udnytte deres fulde potentiale. Det gør du ved at tage udgangspunkt i deres styrker og vælge de kanaler, der bedst understøtter dit budskab.

  • Website
  • Nyhedsbrev
  • Kundemagasin
  • Kampagnesite
  • Jobsite
  • Apps
  • Mobilsite
  • Kundesupport
  • Autosignatur
  • Medarbejderblad
  • Brochurer/produktark
  • Politikker
  • Brand channel/Corporate TV (NM)
  • Årsberetninger/-rapporter
  • Taler
  • Intranet

 

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...