1. maj 2014
Ny omfattende rapport om det nordiske outbound travel market
I forbindelse med den omfattende dataindsamling til vores image-analyse Travel Image 2014, som udkommer i dag, har vi samtidig gennemført en omfattende undersøgelse af de nordiske turisters rejsevaner, budgetter, foretrukne destinationer (lande og byer) samt adfærd og præferencer ift. booking og informationssøgning.

Resultatet udkommer 8. maj i form af en omfattende rapport på 188 sider: ”TRAVEL BEHAVIOUR & DESTINATION IMAGES 2014 - The Nordic Outbound Travel Market”.

Den kan allerede nu forudbestilles her.

Se evt. Travel Image 2014, som omhandler 89 destinationers Image i Norden, her.

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...