Medarbejdere
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere kommunikationen på sine egne platforme?
Selvom du i princippet selv bestemmer, hvad du kommunikerer på dine egne platforme, er det stadig helt afgørende, at du forholder dig til mediernes begrænsninger og muligheder. Og til dit publikum. For din kommunikation skal stadig være troværdig og relevant for at virke. Derfor er det vigtigt at samarbejde med nogen, som kender og forstår medierne og deres logik.

Et PR-bureau fokuserer aldrig kun på den umiddelbare modtager. Vi tænker altid et skridt videre, for med de nye digitale medier er enhver modtager samtidig potentiel videreformidler af dit budskab. Billeder, tekst, film – og dermed fejl – kan lynhurtigt sendes videre ud til et kæmpe publikum. Så det kan være dyrt ikke at gennemtænke sine budskaber – uanset hvor man bringer dem.

Hvad laver Related?
 
Hvad er Public Relations? 
 
Hvad skal man bruge PR til? 
 
Hvilken type bureau er I? 
 
Hvad kan et PR-bureau, som et reklamebureau ikke kan? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere sin tilstedeværelse i de sociale medier? 
  
Hvorfor har I marketing og trade inden for turisme som kompetence?
 

Om Related

Related er et moderne PR-bureau, der arbejder målrettet med pleje af virksomheder og organisationers omdømme og relationer til omverdenen. Det gør vi både på de platforme, du selv ejer, og på de platforme, du ikke kan kontrollere.

Vi tænker PR bredt. Vi tror ikke på at være eksperter inden for alle kommunikationsdisciplinerne. Men vi tror på at være specialister inden for PR, og på at tænke kreativt og innovativt hver eneste dag. Faktisk tror vi, det er den rigtige – og eneste – vej at gå som moderne PR-bureau.

Læs mere

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...