Medarbejdere
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
Hvorfor har I marketing og trade inden for turisme som kompetence?
Turismebranchen er speciel, fordi PR, marketing og travel trade i højere grad end i andre brancher hænger uløseligt sammen. PR alene kan ikke flytte turisterne, hvis ikke rejseudbydere og transportører understøtter det. Tilsammen kan de tre aspekter imidlertid skabe så store synergier, at der genereres turister til destinationerne.

Derfor giver det rigtig god mening at vi tilbyder samtlige ydelser. PR skaber ”reason to go”, mens de øvrige discipliner sikrer, at destinationen er tilgængelig, og at der fx er de rigtige pakkerejser og individuelle muligheder.

Hvad laver Related?
 
Hvad er Public Relations? 
 
Hvad skal man bruge PR til? 
 
Hvilken type bureau er I? 
 
Hvad kan et PR-bureau, som et reklamebureau ikke kan? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere sin tilstedeværelse i de sociale medier? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere kommunikationen på sine egne platforme?  
 

Om Related

Related er et moderne PR-bureau, der arbejder målrettet med pleje af virksomheder og organisationers omdømme og relationer til omverdenen. Det gør vi både på de platforme, du selv ejer, og på de platforme, du ikke kan kontrollere.

Vi tænker PR bredt. Vi tror ikke på at være eksperter inden for alle kommunikationsdisciplinerne. Men vi tror på at være specialister inden for PR, og på at tænke kreativt og innovativt hver eneste dag. Faktisk tror vi, det er den rigtige – og eneste – vej at gå som moderne PR-bureau.

Læs mere

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...