Medarbejdere
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
Hvad skal man bruge PR til?
PR er ikke en eller flere kanaler. Det er ikke markedsføring. Og det er ikke salg. Det er til gengæld troværdig og langsigtet pleje af dit omdømme, som på sigt vil have en positiv indvirkning på dit brand og opnåelsen af dine mål. Og det er en effektiv måde at skabe synlighed på.

PR er en tilgang til det at kommunikere med sine interessenter. Hvor man fokuserer på at forbedre sine relationer. Derfor kan du bruge PR-tilgangen i al din kommunikation på stort set alle platforme. I dine egne medier, på de sociale platforme du selv lægger navn til, i de traditionelle medier og på alle de nye digitale platforme, hvor snakken går, uden du kan styre eller stoppe det.

Som et led i at pleje dit omdømme er det derfor afgørende at holde øje med dine relationer. Hvor man tidligere spurgte sine kunder, hvad de synes, skal man i dag lytte til, hvad de siger til hinanden. For på den måde at opdage og adressere potentielle problemer, inden de udvikler sig til egentlige kriser med konsekvenser for dit omdømme.

Hvad laver Related?
 
Hvad er Public Relations?  
 
Hvilken type bureau er I? 
 
Hvad kan et PR-bureau, som et reklamebureau ikke kan? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere sin tilstedeværelse i de sociale medier? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere kommunikationen på sine egne platforme?  
 
Hvorfor har I marketing og trade inden for turisme som kompetence?
 

Om Related

Related er et moderne PR-bureau, der arbejder målrettet med pleje af virksomheder og organisationers omdømme og relationer til omverdenen. Det gør vi både på de platforme, du selv ejer, og på de platforme, du ikke kan kontrollere.

Vi tænker PR bredt. Vi tror ikke på at være eksperter inden for alle kommunikationsdisciplinerne. Men vi tror på at være specialister inden for PR, og på at tænke kreativt og innovativt hver eneste dag. Faktisk tror vi, det er den rigtige – og eneste – vej at gå som moderne PR-bureau.

Læs mere

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...