Medarbejdere
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Henrik Koch
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Trine Abild
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Mia Nielsen
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Helene Hofverberg
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Hanna Johansson
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Kathrine Graugaard
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Christina Hansen
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Louise Vandel
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Pia Nørgaard Pedersen
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Natalie Christou Stavrakos
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Niklas Arnell
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
    • Ellen Marie Hvam
Hvad er Public Relations?
En virksomheds eller organisations omdømme er dens vigtigste værdi. Public Relations handler om at pleje det omdømme ved at styrke og vedligeholde alle sine relationer. Om at skabe tillid og troværdighed blandt kunder, borgere, forbrugere, presse, samarbejdspartnere og myndigheder.

PR er derfor relevant for alle virksomheder, organisationer eller personer, som har en interesse i, hvordan de bliver opfattet.

Public Relations har historisk set været et supplement til den kunderettede kommunikation, men i en digital verden, hvor alle nu har mulighed for at påvirke alle, skal målgrupper og dermed PR tænkes bredere.

PR er en gammel disciplin, men den har aldrig været mere aktuel end nu, hvor virksomheder og organisationer endegyldigt har mistet kontrollen med deres brand og omdømme. Den ligger i dag hos kunderne, medarbejderne, politikerne, medierne – hos alle der har en mening om det og gider publicere den.

Det har gjort det tydeligt, at PR ikke er begrænset til en pressemeddelelse eller et pressemøde. Der er PR i stort set alt, hvad en virksomhed eller organisation kommunikerer. Både via sine egne medier og platforme og i de medier, de ikke selv ejer eller kontrollerer. Der er PR i det, man selv siger, og i måden hvorpå man forholder sig til det, andre siger om en.

Jo før man accepterer det, og møder og kommunikerer med sin omverden på de præmisser, jo stærkere er man rustet.

De nye medier har taget kontrollen, men de har til gengæld givet tusind nye måder at skabe og vedligeholde relationer på. Både via medier man selv ejer, og medier man gør dig fortjent til.

Hvad laver Related?
 
Hvad skal man bruge PR til? 
 
Hvilken type bureau er I? 
 
Hvad kan et PR-bureau, som et reklamebureau ikke kan? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere sin tilstedeværelse i de sociale medier? 
 
Hvorfor skal man bruge et PR-bureau til at håndtere kommunikationen på sine egne platforme?  
 
Hvorfor har I marketing og trade inden for turisme som kompetence?
 

Om Related

Related er et moderne PR-bureau, der arbejder målrettet med pleje af virksomheder og organisationers omdømme og relationer til omverdenen. Det gør vi både på de platforme, du selv ejer, og på de platforme, du ikke kan kontrollere.

Vi tænker PR bredt. Vi tror ikke på at være eksperter inden for alle kommunikationsdisciplinerne. Men vi tror på at være specialister inden for PR, og på at tænke kreativt og innovativt hver eneste dag. Faktisk tror vi, det er den rigtige – og eneste – vej at gå som moderne PR-bureau.

Læs mere

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...