5. december 2012
Ny kunde i rejsebranchen med sans for sociale medier
Der blev tænkt ud af boksen, da Rejse Eksperterne i samarbejde med Det Marokkanske Turistkontor i Stockholm for nyligt iværksatte et projekt, der skal øge interessen for Marokko. I stedet for at arrangere en traditionel pressetur for journalister sendte rejsebureauet 17 bloggere mod millionbyen Marrakech i Marokko.

Bloggere får større og større betydning for meningsdannelsen – også når det gælder rejsevaner. De mest populære blogs har flere tusinde faste læsere, der lader sig inspirere af bloggerens autentiske oplevelser fra hverdagen.

Den tendens udnyttede Rejse Eksperterne til at arrangere en rejse for udvalgte bloggere til Marrakech. Bloggerne fik mulighed for at opleve Marokko på helt tæt hold, hvilket resulterede i spændende indlæg om landets mad, mode og design til kultur og livstil.

Related var ansvarlig for at skabe presseomtale af projektet i de danske medier. Det skete bl.a. gennem en national pressemeddelelse samt en lokal vinklet pressemeddelelse til Nordjylland, da flere af bloggerne var nordjyder.
 
 

Om Rejse Eksperterne

Rejse Eksperterne har over ti års erfaring i rejsebranchen, som bliver brugt til at tilbyde danskerne oplevelser i blandt andet Asien, Sydamerika og Afrika, hvor særligt Marokko er i fokus.

Rejse Eksperterne arbejder ud fra en strategi om en høj servicegrad til kunderne, der blandt andet bliver efterfulgt ved hjælp af faste samarbejdspartnere i alle lande, hvor bureauet er repræsenteret.

www.rejseeksperterne.dk

 

De 3 seneste nyheder

Ny praktikant hos Related

Vi har travlt for tiden. Derfor er vi glade for at kunne byde vores nye praktikant Ellen velkommen på holdet...

Related forstærker tech-teamet

Foråret er endelig kommet. Udenfor begynder alting at vokse - og det samme gør Related. Det seneste skud på stammen hedder Niklas Arnell, der skal være en del af Relateds kontor i Stockholm...

Related på udkig efter næste praktikant

Vi har netop indledt jagten på efterårets praktikant...